Sklep

 

W przypadku wyboru płatności "tradycyjny przelew" lub problemów z dokonaniem płatności za pomocą systemu "Przelewy 24" prosimy dokonać wpłaty za zamówione towary na konto Klubu Przyrodników:

Santander Bank O/Świebodzin 28 1090 1593 0000 0001 0243 0645, w tytule podając numer zamówienia.

Sklep Internetowy Klubu Przyrodników działa od kilkunastu lat prowadząc wysyłkową sprzedaż publikacji własnych oraz innych Wydawnictw o tematyce związanej z ochroną przyrody. Jego asortyment jest ciągle urozmaicany o nowe produkty – gadżety promocyjne Klubu (koszulki, polary, notesy, torby), rękodzieło z wełny naszych owiec wrzosówek, sadzonki drzew owocowych tradycyjnych odmian.

Wszystkie uwagi, propozycje, reklamacje i skargi prosimy kierować do:

 

a. Sklep Internetowy Klubu Przyrodników

    Biuro Klubu Przyrodników
    Owczary 17, 69-113 Górzyca
    e-mail: klub.przyrodnikow.kp(at)gmail.com; tel. +48 694 206 670 w godz. 8.00–15.00 (pon. – pt.)

b. Stacja Terenowa Klubu Przyrodników

    Owczary 17
    69–113 Górzyca
    e-mail: owczary(at)kp.org.pl; tel. +48 694 206 397 w godz. 9.00–16:00 (pon. – pt.)

 

 

 

Konto: Santander Bank O/Świebodzin 28 1090 1593 0000 0001 0243 0645

Odstąpienie od umowy kupna/sprzedaży

  1. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.), Klient może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty odebrania towaru i niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić zakupiony towar. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. W celach identyfikacyjnych do zwracanego towaru należy dołączyć numer zamówienia.
  2. Nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, Sklep zwraca Klientowi dokonane przez niego płatności obejmujące cenę towaru oraz najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia towaru do odbiorcy.
  3. Klient ponosi koszty odesłania towaru do Sklepu.
  4. Pouczenie i formularz zawierający wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrocie towaru, stanowi załącznik Regulaminu. Na życzenie jest wysyłany do Klienta pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Klienta. Można go także pobrać tutaj.

 


Reklamacje

 

  1. W przypadku reklamacji towaru Klient niezwłoczne przesyła wadliwy towar do Sklepu. Sklep nie przyjmuje przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem. W celach identyfikacyjnych do reklamowanego towaru należy dołączyć numer zamówienia wraz z opisem przyczyny reklamacji.
  2. W przypadku uwzględnienia reklamacji poniesione koszty przesłania reklamowanego towaru zostaną niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki odesłane na wskazane przez Klienta konto bankowe, z tym zastrzeżeniem, że zwracane będą koszty w wysokości odpowiadającej kosztom dostarczenia przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie uwzględniona, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku braku takiej możliwości Sklep zwróci należność za reklamowany towar.
  4. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni kalendarzowych, jednakże Sklep podejmuje wszelkie kroki, aby reklamację rozwiązać w najkrótszym możliwym czasie.
  5. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar odsyłany jest na koszt Klienta.

Wszystkie uwagi, propozycje, reklamacje i skargi prosimy kierować do

Biuro Klubu Przyrodników
Owczary 17, 69-113 Górzyca
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; tel. +48 694 206 670 w godz. 8.00-15.00 (pon. - pt.)