Sklep
W przypadku wyboru płatności "tradycyjny przelew" lub problemów z dokonaniem płatności za pomocą systemu "Przelewy 24" prosimy dokonać wpłaty za zamówione towary na konto Klubu Przyrodników:
Santander Bank O/Świebodzin 28 1090 1593 0000 0001 0243 0645, w tytule podając numer zamówienia.
Wszystkie uwagi, propozycje, reklamacje i skargi prosimy kierować do:
a. Sklep Internetowy Klubu Przyrodników
Biuro Klubu Przyrodników
ul. 1 Maja 22, 66–200 Świebodzin
e-mail: kp(at)kp.org.pl; tel. 68 382 82 36 w godz. 8.00–15.00 (pon. – pt.)
b. Stacja Terenowa Klubu Przyrodników
Owczary 17
69–113 Górzyca
e-mail: owczary(at)kp.org.pl; tel. 95 759 12 20 w godz. 9.00–16:00 (pon. – pt.)
Konto: Santander Bank O/Świebodzin 28 1090 1593 0000 0001 0243 0645
Odstąpienie od umowy kupna/sprzedaży
- Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.), Klient może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty odebrania towaru i niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić zakupiony towar. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. W celach identyfikacyjnych do zwracanego towaru należy dołączyć numer zamówienia.
- Nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, Sklep zwraca Klientowi dokonane przez niego płatności obejmujące cenę towaru oraz najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia towaru do odbiorcy.
- Klient ponosi koszty odesłania towaru do Sklepu.
- Pouczenie i formularz zawierający wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrocie towaru, stanowi załącznik Regulaminu. Na życzenie jest wysyłany do Klienta pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Klienta. Można go także pobrać tutaj.
Reklamacje
- W przypadku reklamacji towaru Klient niezwłoczne przesyła wadliwy towar do Sklepu. Sklep nie przyjmuje przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem. W celach identyfikacyjnych do reklamowanego towaru należy dołączyć numer zamówienia wraz z opisem przyczyny reklamacji.
- W przypadku uwzględnienia reklamacji poniesione koszty przesłania reklamowanego towaru zostaną niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki odesłane na wskazane przez Klienta konto bankowe, z tym zastrzeżeniem, że zwracane będą koszty w wysokości odpowiadającej kosztom dostarczenia przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej.
- Jeżeli reklamacja zostanie uwzględniona, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku braku takiej możliwości Sklep zwróci należność za reklamowany towar.
- Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni kalendarzowych, jednakże Sklep podejmuje wszelkie kroki, aby reklamację rozwiązać w najkrótszym możliwym czasie.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar odsyłany jest na koszt Klienta.
Wszystkie uwagi, propozycje, reklamacje i skargi prosimy kierować do
Biuro Klubu Przyrodników
ul. 1 Maja 22, 66-200 Świebodzin
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.:; tel. 68 382 82 36 w godz. 8.00-15.00 (pon. - pt.)