Odstąpienie od umowy kupna/sprzedaży

  1. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014 r., poz. 827 z późn. zm.), Klient może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty odebrania towaru i niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, zwrócić zakupiony towar. Do zachowania tego terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. W celach identyfikacyjnych do zwracanego towaru należy dołączyć numer zamówienia.
  2. Nie później niż w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od umowy, Sklep zwraca Klientowi dokonane przez niego płatności obejmujące cenę towaru oraz najtańszego zwykłego sposobu dostarczenia towaru do odbiorcy.
  3. Klient ponosi koszty odesłania towaru do Sklepu.
  4. Pouczenie i formularz zawierający wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy i zwrocie towaru, stanowi załącznik Regulaminu. Na życzenie jest wysyłany do Klienta pocztą elektroniczną na adres wskazany przez Klienta. Można go także pobrać tutaj: [link do pliku odstąpienie.doc].


Reklamacje

  1. W przypadku reklamacji towaru Klient niezwłoczne przesyła wadliwy towar do Sklepu. Sklep nie przyjmuje przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem. W celach identyfikacyjnych do reklamowanego towaru należy dołączyć numer zamówienia wraz z opisem przyczyny reklamacji.
  2. W przypadku uwzględnienia reklamacji poniesione koszty przesłania reklamowanego towaru zostaną niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki odesłane na wskazane przez Klienta konto bankowe, z tym zastrzeżeniem, że zwracane będą koszty w wysokości odpowiadającej kosztom dostarczenia przesyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie uwzględniona, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a w przypadku braku takiej możliwości Sklep zwróci należność za reklamowany towar.
  4. Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni kalendarzowych, jednakże Sklep podejmuje wszelkie kroki, aby reklamację rozwiązać w najkrótszym możliwym czasie.
  5. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar odsyłany jest na koszt Klienta.
    Wszystkie uwagi, propozycje, reklamacje i skargi prosimy kierować do:
    1. Sklep Internetowy Klubu Przyrodników
      Owczary 17
      69-113 Górzyca
      e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ; tel. 95 759 12 20  w godz. 9.00 - 16:00 (pon. - pt.)
    2. Biuro Klubu Przyrodników
      ul. 1 Maja 22, 66-200 Świebodzin
      e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.:; tel. 68 382 82 36 w godz. 8.00-15.00 (pon. - pt.)