1. Klient wybiera towar z oferty Sklepu prezentowanej na stronie internetowej www.kp.org.pl i składa zamówienie korzystając z ww. strony internetowej.
  2. Klikając na przycisk "Twój koszyk", wyświetlany w prawym górnym rogu sklepu, Klient przechodzi do strony, na której może w dowolnym momencie sprawdzić produkty w wirtualnym koszyku i w razie potrzeby dokonać zmian.
  3. Jeśli Klient chce sfinalizować zamówienie, przechodzi dalej, klikając na przycisk "Zamówienie". W następnym kroku zarejestrowani Klienci mogą podać tutaj swój adres e-mail i hasło, aby skorzystać z zapisanych informacji w celu realizacji zamówienia. Alternatywnie Klient może zarejestrować się jako nowy użytkownik albo kontynuować zakup bez konieczności rejestracji. W takim wypadku Klient musi w następnym kroku podać swój adres i dane do rachunku.
  4. Przed ostatecznym złożeniem zamówienia Klient jest kierowany na stronę, na której znajdują się wszystkie szczegóły dotyczące zamówienia (w tym ustawowy podatek VAT), dostawy i kosztów przesyłki.
  5. Zamówienie zostaje odesłane poprzez kliknięcie przycisku "Potwierdzenie Zamówienia" oraz zaakceptowanie niniejszego Regulaminu poprzez zaznaczenie odpowiedniego pola. Oznacza to, że wiążąca oferta kupna została złożona.
  6. Cena towaru wyświetlana przy tytule lub nazwie danej pozycji nie obejmuje opłaty za dostawę. Koszt dostawy w granicach Polski jest prezentowany przed złożeniem zamówienia i zostanie doliczony do wartości zakupionego towaru. Na ostateczny koszt zamówienia składają się cena towaru i opłata za przesyłkę.
  7. Z chwilą złożenia zamówienia w Sklepie Klient wyraża zgodę na otrzymywanie powiadomień związanych z realizacją zamówienia na podany przez siebie adres e-mail.
  8. Zamówienia można dokonywać 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  9. Sklep potwierdzi dokonanie zamówienia e-mailem przesłanym na adres podany przez Klienta, zawierającym informację o przyjęciu zamówienia, oraz wpłynięciu należnej kwoty (ceny) na konto Sklepu. W przypadku braku potwierdzenia zamówienia ze strony Sklepu w ciągu dwóch dni roboczych od dnia jego złożenia, należy powiadomić Sklep za pośrednictwem poczty e-mail lub telefonicznie, odpowiednio na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub pod numerem tel.: 95 759 12 20.
  10. Klient może dokonywać zmian w zamówieniu lub je anulować do momentu przygotowania zamówienia do wysyłki. Wprowadzanie zmian możliwe jest poprzez kontakt telefoniczny lub e-mailowy ze Sklepem.
  11. Sklep oferuje trzy formy płatności za zamówione towary:
    1. za pobraniem – cenę towaru oraz opłatę należną za dostawę towaru Klient płaci przy odbiorze listonoszowi lub w urzędzie pocztowym.
    2. przelewem - towar zostanie wysłany po wpłynięciu całej ceny za towar wraz z opłatą za dostawę na rachunek bankowy Sklepu (moment ten zależy od banków prowadzących transakcję, ale zazwyczaj środki wpływają następnego dnia po dokonaniu przelewu).
      Numer rachunku bankowego Sklepu:
      BZ WBK 28 1090 1593 0000 0001 0243 0645
    3. przelewem on-line za pomocą serwisu Przelewy24 – Sklep przystępuje do realizacji zamówienia po udanej autoryzacji transakcji.
  12. Na życzenie Klienta Sklep wystawia fakturę VAT. Warunkiem wystawienia faktury VAT jest podanie przez Klienta danych: imię i nazwisko, adres, numer NIP lub (w przypadku osób fizycznych) PESEL.
  13. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.
     
    Ochrona i wykorzystywanie danych osobowych
  14. Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2014 r., poz. 1182 z późn.zm.) dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone do bazy danych Klubu Przyrodników wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane innym podmiotom.
  15. Każdy Klient ma między innymi prawo wglądu do swoich danych oraz do żądania ich poprawienia lub usunięcia zgodnie ze wskazaną wyżej ustawą.
  16. Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji handlowych, w tym drogą elektroniczną, poprzez zaznaczenie odpowiedniej opcji w formularzu rejestracyjnym. Klient może w dowolnym momencie wycofać tę zgodę.